Bowlingové soustředění v Pardubicích
Autor: Jiřka Součková <jirka.souckova(at)maestroclub.cz>, Téma: Bowling, Vydáno dne: 03. 03. 2019

Obrázek k článku

Po roční pauze jsme se rozhodli vyrazit na bowlingové soustředění. Termín jsme nemohli plánovat dlouho a jediný, na kterém jsme se shodli všichni, byl víkend 16.-17. února 2019. Zbývalo ještě vybrat místo. Po dřívějších zkušenostech padla volba opět na Pardubice – velká herna, možnost dobrého jídla i obstojného ubytování, ale hlavně to není tak daleko od Prahy.

Sjeli jsme se tedy v sobotu 16.února v Pardubicích v 9:45 hodin přímo v podzemním parkovišti před hernou Bowlingzone. Dochvilnost na jedničku, a tak jsme chvíli po desáté mohli nastoupit na dráhy.

Vstřícnost místního personálu bowlingu nás mile překvapila. Ochota namazat dráhy, které měli připravené pro komerci – veřejnost, upravit si počet drah, využití dětské dráhy, obsluha u baru.

Dopoledne jsme měli dráhy do 12:00 hodin.  Kamil se nám všem plně věnoval jako trenér. No moc nechválil, jeho slova byla občas jako břitva, ale i to nás posouvá dál. V poledne jsem si byla jistá, že bowling hrát neumím a nikdy umět nebudu.  Dvě hodinky uběhly jako voda… a nastal čas na regeneraci…nakonec jsme se všichni shodli na stejném programu…oběd a procházka městem na zámek. Zpět na herně před pátou hodinou odpolední, kdy jsme měli trénink opět dvě hodiny.

Procházku městem jsme si zpříjemnili plněním cestovatelské hry Tripper (www.tripper.cz) Zvolili jsme cestu „Za pardubickým perníkem“. Díky této hře poznáte město, projdete jeho důležité památky a důležitá místa. Odměnou Vám je pak turistická vizitka.

Stihli jsme ještě kávu v místní kavárně a pomalu jsme se vraceli do herny.

Další dvě hodiny bowlingu, opět zdokonalování hry a vylaďování techniky pod dohledem Kamila. Odpoledne je herna plná lidí. V sedm hodin ukončujeme hry a těšíme se na večeři. Využili jsme místní nabídku a rozhodně nelitovali.

Po večeři jsme se přesunuli na hotel. Bylo potřeba vyřídit formality, jako kolik pokojů, občanky apod. Naštěstí personál hotelu byl stejně ochotný jako dopoledne na bowlingu a tak vše proběhlo bez problému a my bydleli.

Večer jsme měli naplánovanou prezentaci Šárky a Pepy o Kubě, kde tito novomanželé strávili 22 dní. Prezentace se protáhla díky ochutnávce kubánského rumu do 23 hodin.

Ráno se scházíme na snídani, Šárka upekla skvělé moravské koláče. Kávu si však dáme až na herně.

Přesunuli jsme se na hernu a těsně po desáté stojíme na drahách. Bohužel forma všech hráčů je poznamenána čtyřmi hodinami bowlingu předcházející den a tak se jen těžko rozcházíme, zvedáme ze židlí a ještě víc těžce „hážeme“ koulemi. Vojta si natáhl sval u prstu při třetím hodu, Majka odpadla po první hře a ostatní posunovali ručičky na hodinách, aby už byl oběd :-)

Ale vydrželi jsme, Kamil nás opět povzbudil milými slovy a my měli pocit, že nám to začíná jít.

Ale jak se říká, těžko na cvičišti, lehko na bojišti.

No, uvidíme 10. března na ABL na Žižkově.